12.1.06

TRABAYOS ESCOLARES

Equí tenéis dos trabayos fechos por una alumna de segundu C de la ESO: un cuentín y un poema.

CUENTU
Un día, taba yo faciendo los deberes y prendí la lluz de la llamparuca, y hacia onde la llámpara dirixe'l focu de lluz veo reflexao na paré una especie de cosadiella que dicía:
"Si un corazón quies ver llatir/solo debes conseguir/d'un rei dalgo verde/que s'atopa na nariz"
Yo tenía ganes d'aventures, asina que me propunxi quita-y un mocu a cualisquier rei. Un cachu más tarde, decatéme de qu'ensin saber qué rei yera, taba perdida. Asina qu'apagué la lluz y volví prendela. Esta vegada dicíame cómo se nomaba aquel rei: NOZAROC. Tamién dicía que vivía nel quintu pisu la mio casa. Esto yera imposible porque solo hai cuatro plantes; sicasí xubí al pisu imaxinariu nel qu'había una puerta.
Tuvi que pensar si entraba o non, pero non tol mundiu tien la oportunidá de ver llatir los corazones, asina qu'entré. Namás entrar vi una piscina con forma pasiellu onde taba'l rei Nozaroc dormíu. Ensin pensalo un momentu, quitéme los zapatos y llancéme al agua. Dempués de tar dos minutos nalando, llegué hasta'l rei y saqué-y el mocu col deu y torné pa casa. Cuando llegué taba como un pitín y con un moquín pegáu al deu. Pa saber lo que tenía de facer con esa masa verde, volví apagar y prender la lluz. Esta vegada dicía que tenía que pegalu na paré. Cuando fui a pegalu nun me fizo falta celu de lo pegañosu que taba. Esperé un cachín y miré pal mio pechu. Ellí taba'l mio coral bombiando 'l sangre a tou meter.Agora voi toles nueches al cuartu los mios pas y veo llatir el corazón de caún al mesmu tiempu.
Llucía Obeso, 2º ESO.